torsdag den 10. januar 2013

BREIVIK I.


- Når man sådan isolerer sig, så er der jo også noget galt!
 - Ja, det gælder altså om at holde lidt øje. Man ved aldrig, hvad de kan finde på.
- Ja, og det er næsten det mest skræmmende. . . man ved aldrig, hvem det er. Det er jo ikke sådan, at de går rundt med et mærke i panden, der siger sindssyg, vel?
- Nej desværre, men jeg tror nu alligevel godt, man ville kunne på en eller anden måde mærke det, hvis nu man mødte sådan en. Har du ikke set de der billeder af ham Breivik; de der døde øjne?
- Jo, men ved du hvad jeg læste her forleden dag ... åbenbart så er der masser af mennesker, der gerne vil være hans besøgsven i fængslet. Faktisk så mange ...
- ... at de må sige nej til de fleste ... Ja, det er for sygt. Jeg forstår ikke, at man ikke bare pløkkede ham ned på klods hold. Det havde jeg helt klart gjort.
- Ja, det havde jeg fandeme også. Sådan et sygt svin. Jeg håber sgu der er nogen i fængslet, der slagter ham. 
-  ... og for min skyld må de godt skære nosserne af med en sløv kniv og fodre ham med dem, før de tæsker ham til døde med jernstænger.
- Der er bare mennesker her i verden, der fortjener at dø!
- Det er helt sikkert. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar